Post by acexmorweigeab on Mar 6, 2022 7:13:49 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Manor - Home Design ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Manor - Home Design IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod mer allt ▞▞▞
▞▞▞ Candy Manor - Home Design 2022 version ▞▞▞
Annonserna suger men roliga
Mitt i ett spel stängs det och du måste börja om från början
Det här är min morfars telefon, det är okej jag har installerat den 2019 men jag betygsatte inte den här appen. Ok. Anledningen till att jag gav 4 stjärnor är en stjärna för att det förändrade det där hemmet och först kom Louis för att se det där hemmet för den där stjärnan och en annan stjärna för när han spelade godiset i att jag gillar att pingvinerna slår den kommer helt och den kommer att dyka i vattnet. Jag gillar den pingvinen så för det gav jag bara 2 stjärnan och stjärnan är 3D-modellen. Och den fjärde stjärnan är jag gillar ansiktet. Det är allt Tq
Jag älskar det här spelet är fantastiskt Jag har very *friendly* personfört spelet 1984 vad är nästa tack
Jag ger det fem roliga lätta två spel inte två hårt
Älskar det här spelet men det fryser varannan omgång och tänker på att du ska installera det, om du inte fixar det stoppar det all njutning av spelet
Det här spelet gillar candy crush och vid trappan gillar jag det här spelet
Candy Manor - Home Design Casual oibl
Det är bra men nivåerna sparas inte...av misstag raderas spelet och startas om...
Jag gillar spelet mycket men det kraschade på mig och gjorde mig riktigt ledsen.
Candy Manor - Home Design Casual games cred
Jag är nu på nivå 1616. Men från och med nivå 1595 blev uppgiften ledig. Spelar fortfarande med hopp om att det så småningom skulle gå tillbaka till de förväntade belöningarna. Det verkar som att jag måste leta efter ett annat spel.
Jag gillar spelet bara att du betalar många stjärnor och sedan försvinner dina saker som mitt piano, min projektor och min tuner försvinner och du får bara en stjärna per spel du spelar
bhop pro הדמיה jpsu
Det är ett väldigt trevligt spel men det enda problemet jag har är mängden stjärnor som får från varje spel en stjärna ett spel vilket ganska irriterande eftersom när du kommer till högre nivåer ökar antalet stjärnor för att uppgradera än vad du får från varje spel
Älskar spelet men uppgiftsmenyn fungerar inte längre. Rapporterade det några gånger men hörde ingenting och ingenting har hänt som åtgärdar problemet.
Det var ett bra spel men jag gav bara 2 stjärnor eftersom det fanns så många tillägg men det här är väldigt bra spel
Jag älskar verkligen det här spelet för i det här spelet har vi ett uppdrag att dekorera huset och det här är verkligen väldigt roligt att spela
Spelet är verkligen häftigt men det enda sättet att avinstallera det är av dess tillägg ....det kommer för många tillägg mellan spelet och det är väldigt irriterande och även om du får samtalet mellan och efter att du kommit tillbaka till spelet där. är ett annat tillägg ..... lägg till efter lägg gjorde mig irriterad och jag avinstallerar spelet ..... tillverkaren av detta fabrikat måste förstå detta främjande tillägg däremellan är ok men överskott av allt är skadligt .... .inte heller kommer jag att rekommendera det här spelet till någon annan .....
Avkopplande
Roliga färger är lite udda
Två stjärnor driver det men jag kommer att ge till spelet. Jag kom till lvl 282 och då måste du ge 6 och 7 stjärnor för en möbel...inte värt det. Var bra till en början sen gick det nerför backen ju längre man kom...
Ett mycket underhållande spel som håller dig sysselsatt.
Avkopplande men många tillägg!
Jag tror att utvecklarna sover. Cz inget speciellt i det. Det finns bara 4-5 typer. Även efter att ha passerat 350 etapper kan jag inte hitta något nytt i den. Alla barn kan leka det väldigt lätt. Be utvecklarna som vaknar och får lite nytt i det. Arbeta hårt snälla. Inkomst får inte vara den enda destinationen för dig genom reklam.
Bra att det är extremt bra för barn eftersom det är så kreativt och ger ett val att välja vad de gillar
För mycket reklam.
Njut av det köp det går långsamt
I det här spelet så många annonser jag hatar det här spelet eftersom det kommer så många annonser i det här spelet
Kul, snyggt och enkelt. Kul att välja möbler
Det här spelet är så orättvist... De tar 7,8 stjärnor för att köpa saker men ibland använder de inte för att ge sakerna efter att ha betalat stjärnor... Bara för det här känner jag mig så irriterande... Innan jag använde att gilla spelet men nu blir det irriterande 🙂
Candy Manor - Home Design নৈমিত্তিক xsje
Min erfarenhet av den här appen är fantastisk, väldigt få tillägg och du får välja vad du vill göra!♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Så många annonser..30 sekunders annonser är för långa..Jag måste avinstallera detta..varje gång jag vill lägga till varenda möbel kommer det att dyka upp annonser..
Bra spel speciellt för yngre spelare, brädorna är oslagbara och roliga att spela. Men den senaste veckan eller så, ungefär varannan bräda stängs spelet av och om det händer direkt efter att du har slagit brädan får du inte din stjärna
Precis börjat spela spelet kommer att granska lagret
Det är ett mycket avkopplande spel och lätt att ha att göra med. Jag skulle rekommendera det till mina vänner och familj. Ser fortfarande när det svåra börjar.
Älskar spelet. Tråkigt men efter nivå 1696 kan jag inte very *friendly* personföra mina uppgifter eftersom det fastnade vid en ny dag. Jag kan bara spela spelet
Candy Manor - Hauptdesign Gelegenheitsspiele yaot
Jag är scenen i 2651...Det finns inget dekorationsmaterial...Jag har 50 stjärnor men jag kan inte dekorera... Mycket besviken...
Det är okej spel.
Kul att se hur det blir
Beroendeframkallande men det finns massor av annonser.
Återigen, ännu ett bra spel som blir bortskämd av en annons efter varje omgång! Det är tråkigt och frustrerande och kommer helt enkelt att få folk att avinstallera, som jag. Det finns andra designspel som inte känner behov av att göra detta, bara en tillfällig annons, vilket är bra, varför tycker denna och andra att det är nödvändigt att gå så överdrivet? Vill du inte att folk ska spela??